©2015 | Algemene voorwaarden | Ontwerp
Vestiging Veenendaal
Vendelier 2-B
3905 PA Veenendaal
Postadres
Vendelier 2-B
3905 PA Veenendaal
Een fout(je) is menselijk en ook bij ons kan er iets misgaan. Heb je een klacht of ben je ontevreden over onze dienstverlening dan vernemen wij dat graag. Wij hebben altijd het doel dit op te lossen en zonodig wijzigingen door te voeren om dit in de toekomst te voorkomen.
Hieronder vindt u de procedure voor het indienen en de afhandeling van een klacht.
Een klacht of ontevredenheid kunt u in eerste instantie kenbaar maken via uw contactpersoon. Mocht je niet tot een oplossing komen verzoeken wij u om de klacht per mail aan secretariaat@tocounton.nl te sturen.
Wij vragen, indien van toepassing, de volgende gegevens te vermelden: (bedrijfs)naam, adres, telefoonnummer en/of mailadres, duidelijke omschrijving van de klacht, reden van het indienen van de klacht en ondernomen acties voor een oplossing m.b.t. een klacht.
Na ontvangst van de klacht reageren wij telefonisch of schriftelijk om de klacht af te handelen. Dit eventueel na bevestiging van ontvangst van de klacht indien afhandeling niet direct mogelijk is. Daarbij zullen wij de termijn van afwikkeling aangeven.
Bent u van mening dat de klacht niet volgens de werkwijze of niet bevredigend is afgehandeld dan dient dit schriftelijk kenbaar gemaakt worden aan de directie. Wij verzoeken om in dat geval zowel de klacht als de reactie van de contactpersoon van ons kantoor kenbaar te maken.
Het is altijd mogelijk om de klacht in deze procedure in te trekken. De procedure stopt op dat moment.
©2015 | Algemene voorwaarden | Ontwerp